25. marraskuuta 2013

Its all about the he says she says bullshit

Aina kun blogiin tulee hurjat kaistalliset väkeä ilman näkyvää syytä, on tiedossa iltaluettavaa :D
Joten, olkaa hyvät
> Hevostalli.net!

Itseasiassa toi keskustelu oli positiivisesti ajatuksia herättävä, koska siellä oli oikeasti rakentavaa kritiikkiä.
Huomasin että on aivan totta että ei täällä ole sisältöä, koska en oo kehdannut/pystynyt puhumaan asioista, jotka ovat oikeasti olleet mulle tai muille merkityksellisiä lähiaikoina.
Olen myös otettu siitä että mut otetaan yhä vastaan nuorena, joka elää parhaita vuosiaan, vaikka mulla alkaa olla ikää hieman liikaa käyttäytyäkseni näin.
Tajuan, että teininä olisi pitänyt ottaa kaikki ilo irti elämästä ja nyt vuosia myöhemmin katselen haikeana.

Ensimmäisellä katsauksella saatan näyttää nuorelta (kiitos!) mutta olen tässä "teini-iässä" ehtinyt jo sen verran että ensimmäisen belgianpaimenkoirani sain -93, vanhuus vei Eppupepun 13,5vuoden iässä. Naimisiinkin ehdin tässä välissä. Eli pikkuhiljaa alankin olla siis sen ikäinen että se nenäkin alkaa kokea iän tuomia muutoksia kuten muukin kroppa ;)
Kiitän kuitenkin äitiäni kohtuullisen hyvistä geeneistä, jospa se ikä ei naista pahenna enempää vielä hetkeen...

Voin myös arvailla tuon keskustelun poikivan tai saavan lisää tulta mun viimeaikaisista elämänvalinnoista, jotka eivät todellakaan ole saavuttaneet suosiota, päinvastoin.
Mutta voin kertoa että ne ajat ovat ohi, lopullisesti.

Lapsia (tai elämää) mulla ei ole perinnöllisen sairauden takia, joka edelleen haittaa jokapäiväistä elämää. Mutta itse en geenejäni valinnut, mutta mun on niiden kanssa elettävä :)

Tää taitanee myös olla ensimmäisiä kertoja kun mun nenään otetaan kantaa. Oon aina tykännyt mun nenästä, ja onhan se aika surullista että jonkun päivä on pilalla siitä miten mun järkyttävä nenä osoittaa muutenkin maata kohti ja septumkoru vielä korostaa sitä.
Harmi, olen vihdoin löytänyt tyylini, jossa mulla on hyvä, kotoisa olla. Pahoitteluni, jos se häiritsee jonkun yöunia.

Blogeissa on tuolla oikealla lokero, johon yleensä kirjoitetaan mitä blogi sisältää, jos sisältää mitään. Tähän blogiin en siis suosittele lukeutumaan sisällön toivossa :) Olen kuvitellut sen olevan selvää.
Ketään ei ole pakotettu seuraamaan, ja tämä blogi on aloitettu omaksi ilokseni sillä paperinen päiväkirja ei enää pysy mukana niin kätevästi kuin blogger.
Kirjoittelua jatkan edelleen jokaisen "tää piristi mun päivää" -kommentin takia 

6 kommenttia:

  1. En ole aiemmin sun blogia lukenut, mutta juurikin hevostalli.netistä tänne päädyin..
    Yks kysymys: MIHIN sen nenän sitten kuuluisi "osoittaa" ??????

    VastaaPoista
  2. Kyllä hevostallissa tiedetään!

    VastaaPoista
  3. En oo koskaan kommentoinut..kai, mutta tuli melkein paha mieli, jos _sun nenä osoittaa maata niin mihinkähän mun nenä osoittaa hepotallilaisten mielestä....:(

    VastaaPoista
  4. Go gurl! Meikä on tätä kyllä sillon sun tällön lueskellu ja ihan loistavasti nää kirjottelet - omaksi iloksesi :) katteellisten panettelua - katteus ko pittää ansaita ;) häätyy ollakki pikkuse erikoinen ja erottuva että ihimisillä riittää ihmeteltävää :DD

    VastaaPoista
  5. Höh, en ehtinyt lukee. Oliko mehukkaatkin jutut? Tuntuu että missasin jotain messevää :D

    VastaaPoista
  6. Sulle löytyis haaste mun blogista! (:

    http://myworld-rawr.blogspot.fi/

    VastaaPoista