15. marraskuuta 2013

Lipstick Flavored Cherries

No nyt se kutsu saapui, jei!
Sinne feat. Oona, joku parhain Oona ikinä! 

Aamu alkaa näillä, ja tänään mikään ei tuu pilaamaan mun päivää 
Mun asennemuki, lahja Emilialta 

Oon kelaillu mun elämää tästä eteenpäin, koska viimeviikkoina mä oon ollut niin eksyksissä, niin halpa, niin typerä ja naiivi. Some day I'll be stronger than a dark night.

Pohdiskelin nostaa BitchBlogin volumea kuuluvasti, ja lisätä kirjoittamista entistä suuremmaksi osaksi elämääni. Matkalla on tarkoitus pitää superhauskaa, tutustua uusiin superihmisiin, matkustella, shoppailla, arvostaa itseäni ja pitää vieläkin enemmän hauskaa.

Pahin asia mitä itselleen voi tehdä, on itsensä alentaminen. Vielä kaiken kokemani jälkeen olen antanut sinisilmäisesti hyväksikäyttää itseäni ja tehnyt asioita joihin en normaalisti alentuisi.
Nainen, tyttö, mies, poika, sukupuolineutraali, you name it, kunnioittakaa itseänne ja sen ansaitsevia ympärillänne.

Se joka teitä alentaa, halveksii ja saa itseluottamuksen ja olon hajoamaan nollaan, ei ole teidän arvoisenne. Koiranpaskalla naamaan ja ¡fuera de mi vida ;)

They all pretend to be your friend but in the end they hit on me.
Kiss me, Just one last time
Because I will just be a memory.

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Senkin ihana toinen <3 Pieni Anninpoikanen ;)

      Poista
    2. uiskenteli boolimaljassaaaaaaaaaaa

      Poista
  2. Mitä nuissa sun marjoissa on? :D näyttää ihan homeelta :'D

    VastaaPoista
  3. Mitä nuissa sun marjoissa on? :D näyttää ihan homeelta :'D

    VastaaPoista
  4. BLOGIBILEET!!!! Ai niin multa oli bileet kielletty..

    VastaaPoista